wtorek, 3 maja 2011

Soczyste Kolory Kontra Bez

Postanowilam dluzej nie zwlekac i podekscytowana nowymi zdobyczami opublikowac niektore z nich :) Pierwsza stylizacja szczerze mowiac wzbudza we mnie mieszane emocje. Dlugo zastanawialam sie czy podjac ryzyko i zdecydowac sie na taki dobor barw, zwlaszcza ze pomaranczowy byl zwykle znienawidzonym przeze mnie kolorem. W koncu jednak uleglam stajac sie ofiara aktualnych trendow. Po za tym to przeciez nie pomarancz a tangerine :D
Spodnie - Zara, Buty, Marynarka - Stradivarius, Torebka - Bershka ,Top - Awear
Druga stylizacja to sukienka z Awear, Buty od Stradivarius i Pasek vintage z szafy mojej babci. Strasznie jestem zachwycona ta sukienka. Jedyna jej wada, a moze zaleta? To jej dlugosc, a raczej krotkosc, dlatego zalozylam pod nia cieliste bokserki, aby uniknac wystawiania na pokaz bardziej intymnej bielizny. Dla mniej odwaznych dluzsza wersja tej sukienki dostepna jest w Zarze (lekko za kolano).





Dodam jeszcze, ze ta torebka jest o tyle ciekawsza, ze mozna ja nosic na dwa sposoby dzieki wmontowanym w nia magnesom.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz